Cuvant inainte...

*** Conceptul de blog Balta Otvesti,s-a nascut din necesitatea de a face accesibile,o serie de informatii importante,specializate pentru pescuitul recreativ,sportiv.

*** Utilitatea si eficienta,sunt principiile care au pus bazele acestui nume.

*** Imaginile si videoclipurile de fata,sunt menite sa confere incredere,orcarui pasionat de pescuit,care se decide sa pescuiasca la Balta Otvesti.

*** Va urez tuturor zile placute petrecute in natura,pe rauri si pe lacuri sau pe malul marii !!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

capturi cu somni (romanesti)


vezi toate capturile...






7 comentarii:

pescarobi spunea...

mai am 5,da am treaba acum,le pun mai incolo,ok? Ceau.

Alfi spunea...

ok.da-mi un bazz cand intri pe mess,ms ciao.

adibizz spunea...

ceau,daca stie cineva sa imi spuna cum procedez cand vreau sa postez imagini?

Alfi spunea...

adibizz,trimite-mi un mail sa-ti am adresa iti dau eu link si te inreg.si poti sa pui poze atuncia.ciao.

Alfi spunea...

o montura faina pentru stiuca,imi explica cineva? incerc maine la copca cu peste mic.

iancsi din deta spunea...

intrebare?ai prins stiuca?si daca da ,la ce si cu ce montura!merci

Alfi spunea...

daaaaaaaaa,asi fi prins eu,da n-am mai apucat sa pescuiesc ca am primit musafiri vreo 3-4 zile si.....mi-a trecut pescuiala,iar dupa ce or plecat,gheatza s-a subtziat.......fuck!!!