Cuvant inainte...

*** Conceptul de blog Balta Otvesti,s-a nascut din necesitatea de a face accesibile,o serie de informatii importante,specializate pentru pescuitul recreativ,sportiv.

*** Utilitatea si eficienta,sunt principiile care au pus bazele acestui nume.

*** Imaginile si videoclipurile de fata,sunt menite sa confere incredere,orcarui pasionat de pescuit,care se decide sa pescuiasca la Balta Otvesti.

*** Va urez tuturor zile placute petrecute in natura,pe rauri si pe lacuri sau pe malul marii !!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 8 iulie 2010

Cteno 14,100 kg


,,,M-am pus pe TENI,,,
Cteno,este pestele care mie imi face o deosebita placere sa il prind si apoi sa il eliberez...
ca pe un ,,domn,,!
Un dril cu un Cteno mare,iti poate ,,satisface,,pofta de prins peste,pentru toata ziua...!
Greutate 14,100 kg....la mal s-a zbatut ca un erou,si ne-a facut ,,varza,,pe toti cei de fata,asa ca m-am bagat in apa ca sa-l pot elibera elegant....ca si asa aveam ,,strinfii,, uzi...!

9 comentarii:

Unknown spunea...

foarte frumos Alina ... esti la al 4 :d pe luna asta , nu ?

Alfi spunea...

Da,Daniel ,eu am prins si eliberat 4 bucatzi,dar iari au mai pescuit alaturi de mine,inca 3 domni care la randul lor au prins si ei cate o bucata fiecare,din pacate unul nu a mai fost eliberat...findca inghitzi-se tare rau(adanc) carligul si.......asta e,cu parere de rau,dar a plecat de la balta...
Stiu ca si tu iti doresti un dril cu asa o captura,asa ca iti urez,,caca pe betze,,....si va astept la pescuit!
Ciao Alina

imanol spunea...

buena cactura impresionante

Alfi spunea...

Gracias Imanol es en realidad un pez grande y hermoso ....

sebi_2569 spunea...

superb

Anonim spunea...

am fost cu varameu si ne-ati facut de ras,ca nu am avut momeala,ne-ati dat in primire la flori si chiar fiusu tb sa ne aduca momeala.eu nici nu am avut timp sa cumpar,caci numai ce venisem din germania si eram nerabdator sa pescuiesc.cand era sa o cumpar.sambata noaptea?
dar ati uitat sa spuneti ca m prins 2 crapi la pluta,eu zic ca eo performanta.am inteles ca aia care au venit acolo la dvs.in fiecare wekend nu au reusit nicodata la pluta.promit ca data viitoare voi fi nr.1o sa le aducla crapii dvs si pireu cu garnitura de la maros si deset cu scortisoara :))

Alfi spunea...

Danny,da stiu ca chiar baiatul lui trebuia sa iti aduca momelile,dar eu CHIAR le-am spus ca ati prins 2 sau 3 crapi foarte frumosi si ca i-ai prins la plua(adica 1 la pluta),tanarul acela (ma rog prietenul tau),face misto de voi....ha,ha,ha,...te mai steptam Danny,oricand esti binevenit,...iar pireul (daca il aduci) am sa-l mananc eu,...dar mai bine sa fie cu aroma de castane....ha,ha, glumesc,nu ma lua in seama...

Anonim spunea...

La aceasta balta te poti chiar relaxa si poti prinde peste frumos am prins la sfarsit de octombrie 7 crapi intr-o zi

Alfi spunea...

Oricine ai fi,iti multumesc pentru aprecieri si sinceritate!
Salut ,Alfi !
Te mai astept si la anul...ca acum balta a inghetat!