Cuvant inainte...

*** Conceptul de blog Balta Otvesti,s-a nascut din necesitatea de a face accesibile,o serie de informatii importante,specializate pentru pescuitul recreativ,sportiv.

*** Utilitatea si eficienta,sunt principiile care au pus bazele acestui nume.

*** Imaginile si videoclipurile de fata,sunt menite sa confere incredere,orcarui pasionat de pescuit,care se decide sa pescuiasca la Balta Otvesti.

*** Va urez tuturor zile placute petrecute in natura,pe rauri si pe lacuri sau pe malul marii !!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 14 iunie 2010

O stiuca superba , pe o vreme infernala (foarte calda),sa fie noroc,sau....!!!


Am pescuit cu rama rosie,la...ce intra...si a intrat o stiuca frumoasa de...
7,200 kg ! Am pescuit la balta 1,langa pompa de apa.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De fapt am prins 2 stiuci,prima era in jur de 5 kg,nu am fotografiato,fiindca bineinteles aparatul foto nu era la indemana...sincer...nu ma asteptam sa prind asa ceva.

3 comentarii:

Alfi spunea...

Sa fie noroc chior sau...m-am nascut eu in ,,HAZNA,,...ca in ultima vreme prea a dat norocu' peste mine(ma refer la capturi de pesti)!!!

Anonim spunea...

Din cate te cunosc , ... eu unul NU cred ca te-ai nascut ,,in hazna,, ... eti o fata de treaba si mai ales apreciez ca esti si modesta, in ceea ce priveste pescuitul...LE AI, asta e .
Chiar imi amintesc de o zi in care am pescuit la tine la balta si nu prea mi-a suras norocul...dar cum ai aparut tu si mi-ai dat cateva indicatii ( si o montura buna !) ,cateva boiles-uri de la tine din trusa de scule de pescuit, in urmatoarele 10 sau 15 minute,am si avut captura...asta n-am sa uit , de'altfel acel crap este si recordul meu de pana acuma ( paremise era de 7,8 kg...) nu mai tin minte exact,dar iti trimit poza,daca vrei ,ca sa o pui pe blogg.
Cu respecte Lucian.

Alfi spunea...

Multumesc pentru comentariu si pentru aprecieri !

Alte capturi frumoase