Cuvant inainte...

*** Conceptul de blog Balta Otvesti,s-a nascut din necesitatea de a face accesibile,o serie de informatii importante,specializate pentru pescuitul recreativ,sportiv.

*** Utilitatea si eficienta,sunt principiile care au pus bazele acestui nume.

*** Imaginile si videoclipurile de fata,sunt menite sa confere incredere,orcarui pasionat de pescuit,care se decide sa pescuiasca la Balta Otvesti.

*** Va urez tuturor zile placute petrecute in natura,pe rauri si pe lacuri sau pe malul marii !!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 20 ianuarie 2010

Capturi de la pescaria Otvesti


 mai multe poze cu capturi...








3 comentarii:

Alfi spunea...

ma eu nu inteleg.....ma cum naiba nu te poti inregistra...stai ca is 2..trimiteti-mi e-mailurile voastre la e-mailul afisat si va dau eu link.

pestanu spunea...

saluti alfi!
Am citit pagina,,Cate ceva despre pescarii incepatori,,mie mi-a placut teribil de mult,e adevarat m-a si distrat chestia,dar sa nu uitam,cu totii am fost incepatori candva,si cateodata e bine sa ne mai si amintim,de unde am plecat,de fapt.
Foarte frumoasa povestioara,felicitari.

pestanu spunea...

A si am uitat sa zic:
Pagina cu familia de caini....E TOTALA !
Sti cat de mult iubesc eu cainii !
Eu deabea astept sa-i vad.
Sa ai grija de ei ! ceau.