Cuvant inainte...

*** Conceptul de blog Balta Otvesti,s-a nascut din necesitatea de a face accesibile,o serie de informatii importante,specializate pentru pescuitul recreativ,sportiv.

*** Utilitatea si eficienta,sunt principiile care au pus bazele acestui nume.

*** Imaginile si videoclipurile de fata,sunt menite sa confere incredere,orcarui pasionat de pescuit,care se decide sa pescuiasca la Balta Otvesti.

*** Va urez tuturor zile placute petrecute in natura,pe rauri si pe lacuri sau pe malul marii !!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 4 februarie 2011

Cand gheata este groasa si stiuca are alte treburi decat sa vina la carlig.....


...incercam sa umplem timpul liber cu alte activitati de sezon...de exemplu patinajul...
chiar daca este foarte frig afara,m-am gandit...
sa fac putina miscare,eu impreuna cu 2 dintre cei 7 caini pe care ii ingrijesc...imi place foarte mult in compania cainilor mei.
Incepand de duminica,am inteles ca ,,se indreapta,, vremea(adica se incalzeste),posibil ca aceasta sa fie ultima iesire pe gheata...

...imi place iarna,insa parca e deja prea mult....in banat rareori este asa de frig si parca sezonul rece din acest an, dureaza mai mult decat de obicei...
Sa vina primavara ! 

5 comentarii:

Anonim spunea...

fain de tine,esti de invidiat.

Unknown spunea...

Nu zic, e frumos patinajul, mai ales in asa o zi insorita, dar eu sunt cu gandul tot la ce e sub gheata aia...Oricum se pare ca insotitorii tai imblaniti se simt foarte inveseliti de aceasta noua activitate. E balta ? E aer curat ? E sport ? Atunci, totul e OK !

Alfi spunea...

Sa sti ca si eu sunt nerabdatoare sa ,,agat,, ceva ce se afla sub gheata.....insa eu sunt mai mult cu stationarul iar la rapitor imi place atuncia cand merge blinkereala,....la copca e ceva despre ce inca nu stiu exact totul....sau la copca m-a parasit norocul,!? nu stiu ce sa zic,dar in aceasta iarna nu mi-a mers iar acuma,dupa cum stim cu totii are alta treaba stiuca,cauta sa depuna icrele,....nu se uita la caraselul din carlig deloc !
Y,Y ,dar tu??? ce invarti!? nu ai iesit pe niciunde la pescu???

Unknown spunea...

Am fost prins in tot felul de complicatii si nu am avut timp sa organizez o pescuiala adevarata. Nu-i nimic, astept martisorul si ma urnesc si eu.
Copca face parte din traditie, pui un bat acolo sa nu zici ca n-ai incercat. De obicei se prinde ceva, macar o raceala. Glumesc, se mai fac ceva capturi dar nu spectaculoase, te alegi cu o iesire la aer "tare". Si fii sigura, nimeni nu stie totul despre copci - poate doar aia din Siberia, sau innuitii !
In loc de copca, ai fost la patinaj pe balta - n-ai pierdut ziua degeaba !
PS. Stiucile nu se bat toate si nu deodata, mai incearca !

Alfi spunea...

Pai betzele eu le-am pus da numai o ora ca era ,,mortal,, de frig si stand asa pe acolo pe langa copca,nici nu am observat ca apa din copca,incepe sa inghetze,asa ca la final cand am vrut sa scot betzele,am constatat ca mi-a ramas montura cu pluta acolo in copca....inghetzase si cand am ridicat de batz firul din nylon s-a rupt....!
GHINION...zic eu,neglijentza mea(poate ar spune altzii!),trebuia sa pun un textil...