Cuvant inainte...

*** Conceptul de blog Balta Otvesti,s-a nascut din necesitatea de a face accesibile,o serie de informatii importante,specializate pentru pescuitul recreativ,sportiv.

*** Utilitatea si eficienta,sunt principiile care au pus bazele acestui nume.

*** Imaginile si videoclipurile de fata,sunt menite sa confere incredere,orcarui pasionat de pescuit,care se decide sa pescuiasca la Balta Otvesti.

*** Va urez tuturor zile placute petrecute in natura,pe rauri si pe lacuri sau pe malul marii !!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 28 decembrie 2011

Amintiri din vara !

In ,,lupta,, cu un somn mare ! 

2 comentarii:

pescarobi spunea...

Ma si am vrut sa ies la balta si eu de Sf Marie...dar era in zi de luni si am presupus ca e inchis...ce teapa mi-am luat...

Alfi spunea...

Ce figura esti!
Cica ce teapa mi-am luat...
Las' ca vi anul asta de Marie,poate iti surade si tie norocul...