Cuvant inainte...

*** Conceptul de blog Balta Otvesti,s-a nascut din necesitatea de a face accesibile,o serie de informatii importante,specializate pentru pescuitul recreativ,sportiv.

*** Utilitatea si eficienta,sunt principiile care au pus bazele acestui nume.

*** Imaginile si videoclipurile de fata,sunt menite sa confere incredere,orcarui pasionat de pescuit,care se decide sa pescuiasca la Balta Otvesti.

*** Va urez tuturor zile placute petrecute in natura,pe rauri si pe lacuri sau pe malul marii !!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 2 martie 2012

Gheata pe lac.


Temperaturile pozitive din ultima saptamana,au dat sperante pasionatilor de pescuit,satui deja de iarna prelungita; desi in ultimele 5-6 zile ,temperatura s-a ridicat si la +10* C,ei bine...
nu a fost suficient pentru a topi gheata groasa care s-a format pe lacuri.
In urma cu o saptamana,am reusit sa reimprospatam apa din balti,prin pomparea apei (operatiune pe care am repetat-o si in urmatoarele 2 zile) si am avut o vaga speranta ca pompand apa din belsug,cumva,cumva se va scufunda gheata...insa nu s-a intamplat mare lucru,deoarece in fiecare noapte gheata s-a refacut.
O mare satisfactie am avut totusi si anume ca ori de cate ori am deschis vreo copca,nu s-a ,,prezentat,, acolo nici un peste (avand in vedere ca efectivul de pesti din lacuri este putin cam mare), aceasta insemnand ca este buna calitatea apei,deci pestii sunt sanatosi,au rezistat bine.

In ultima saptamana,am primit o sumedenie de 
telefoane de la pescarii dornici de distractie,de aceea m-am gandit ca astazi sa public, cateva imagini cu situatia baltilor.






Din pacate temperaturile cu +,nu sunt pentru toata lumea prilej de bucurie,deoarece raul Pogonici si-a ,,intrat in drepturi,, si ameninta serios cu inundatii satul Otvesti si imprejurimile.
Pentru cei care nu ,,l-au vazut,, inca in ,,actiune, am facut cateva poze pe care am sa le prezint mai jos.




Statiile de pompare.
Ieri 01 martie,ne-am speriat putin,deoarece apa ajunsese fix pana la masa cu motoare si pompe,asa ca am carat rapid ditamai motorul in garaj,dar astazi am avut o surpriza placuta vazand ca a scazut aproximativ 10 cm,dar situatia nu cred ca va ramane asa,a fost doar ,,un respiro,, ca sa avem timp sa ne luam masuri de precautie.
In urma cu 2 ani pompele aratau cam asa,intra aici

balta 1


balta 2

Iar in spatele casei noastre arata cam asa


Analizand situatiile per global,este totusi OK si sper sa nu faca mari ravagii Pogoniciul,cat despre starea baltilor pot sa spun ca daca vremea tine tot asa,weekend-ul care vine pescuim cu siguranta 



Niciun comentariu: