Cuvant inainte...

*** Conceptul de blog Balta Otvesti,s-a nascut din necesitatea de a face accesibile,o serie de informatii importante,specializate pentru pescuitul recreativ,sportiv.

*** Utilitatea si eficienta,sunt principiile care au pus bazele acestui nume.

*** Imaginile si videoclipurile de fata,sunt menite sa confere incredere,orcarui pasionat de pescuit,care se decide sa pescuiasca la Balta Otvesti.

*** Va urez tuturor zile placute petrecute in natura,pe rauri si pe lacuri sau pe malul marii !!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 13 aprilie 2012

Capturi cu crapi extra II.



Astazi,am avut o zi deosebita,impreuna cu cei doi amici ai mei din Lugoj,spre surprinderea unora,pentru care ,,Vineri 13,, aduce ghinion...ei bine pentru cei doi prieteni ziua de astazi a insemnat
mai mult decat o simpla partida de pescuit reusita...mult mai mult,dar findca astazi am alergat destul intre cele doua balti(deoarece au fost numeroase capturi) si acum sunt extrem de obosita,iar incarcarea catorva sute de mega mi-ar lua mult timp(deoarece baietii au avut in jur de 28 de capturi,care mai decare mai frumoasa),promit ca sa revin maine seara,cu un videoclip,in care am sa prezint toate capturile...credeti-ma ca va merita sa-l vizionati!
Pana maine seara,am adaugat aceste 2 imagini(asa doar ,,sa clatiti,, putin ochii) va doresc toate cele bune si vise placute(la pestii de maine...) !


Niciun comentariu: