Cuvant inainte...

*** Conceptul de blog Balta Otvesti,s-a nascut din necesitatea de a face accesibile,o serie de informatii importante,specializate pentru pescuitul recreativ,sportiv.

*** Utilitatea si eficienta,sunt principiile care au pus bazele acestui nume.

*** Imaginile si videoclipurile de fata,sunt menite sa confere incredere,orcarui pasionat de pescuit,care se decide sa pescuiasca la Balta Otvesti.

*** Va urez tuturor zile placute petrecute in natura,pe rauri si pe lacuri sau pe malul marii !!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 30 iulie 2012

O partida de pescuit nocturn,impreuna cu Bogdi si Mihai !



Bogdi si Mihai,s-au gandit ca ar fi mai placut sa-si petreaca timpul liber,pe malul lacului,seara pe racoare,decat in fata televizorului,unde mai nou nu poti viziona altceva in afara de Talk show-uri cu politicieni,care mai de care
mai inversunat,aruncandu-si unul altuia cuvinte grele,certandu-se pentru ,, celebrul ciolan,, ( sau ce a mai ramas din el,rontait de-a lungul timpului de atlti si alti politicieni hamesiti!)
Au facut o alegere buna,deoarece,noaptea a fost una dintre cele mai frumoase,calda,fara tantari si o activitate   
intensa din partea crapilor.
Ce-i drept,nu toti pestii au ajuns pe mal,dar faptul ca ai avut ocazia sa-l capturezi si ai ratat-o din nu stiu ce motive,iti da totusi o satisfactie.
Bineanteles ca nu am putut lipsi si m-am bagat si eu,la concurenta cu cei doi baieti.
Eu am pescuit cu niste instalatii cu momitor,carligele fiind de 8 si foarte subtiri,nada de la hldorado si tubertini combinata si bile de 22 home made(productie proprie!) dulci si aromate cu alcool,iar cei doi baieti au insistat  cu instalatii cu plutitor si cu porumbul de conserva si cel verde.
Ne cerem scuze pentru pozele nu foarte reusite,dar avand in vedere ca au fost facute in mare graba si ,,in orb,, (fara ca sa vezi persoana in obiectiv) eu zic ca e OK.


















Niciun comentariu: