Cuvant inainte...

*** Conceptul de blog Balta Otvesti,s-a nascut din necesitatea de a face accesibile,o serie de informatii importante,specializate pentru pescuitul recreativ,sportiv.

*** Utilitatea si eficienta,sunt principiile care au pus bazele acestui nume.

*** Imaginile si videoclipurile de fata,sunt menite sa confere incredere,orcarui pasionat de pescuit,care se decide sa pescuiasca la Balta Otvesti.

*** Va urez tuturor zile placute petrecute in natura,pe rauri si pe lacuri sau pe malul marii !!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Prima captura de crap din 2013 !

Sambata , ianuarie 19, iarna s-a intors , asa ca ne-am facut de lucru prin curte , luptandune cu troienele de zapada viscolita din toate partile ,...dar in cate o pauza de  ,,respiro,,  sprijiniti cu barba in coada lopetilor , ne fura peisajul , incet , incet ...baltile nefiind inghetate , m-am gandit ca ar fi perfect,
 pentru o mini partida de pescuit !
Zis si facut !
 Ne-am scos lansetele de la locul de ,, conservare ,, si le-am instalat rapid pe malul lacului, sincer fara prea mari sperante , dar in context , totul m-i se parea super , 
pentru a pierde cateva ore in arerul rece!
Am pus un carlig mic , nr.10 de la Gamakatzu si am tras pe firul de par un singur bob de porumb , 
cu aroma de palinca si capsuni (o combinatie de-a mea de anul trecut),am umplut momitorul cu o nada pregatita de noi , acasa , mai precis am macinat un cancioc cu floarea soarelui ,
 un altul cu soia si inca unul de porumb , la care am adaugat putin lapte de porumb ca sa fie putin lipicios , 
am lansat si... am tot asteptat o perioada , dar cum  ,,iarna nu-i ca vara,, iar crapii fiind cam ametiti in acest anotimp , m-am gandit ca ar trebui sa-mi termin eu treaba , 
asa ca am lasat lanseta pe suporti si mi-am vazut de'ale mele.
Peste aproximativ o ora , mi-am amintit de lanseta si m-am dus sa vad care e treaba... 
si nu mica mi-a fost mirarea cand am gasit-o langa suporti , plina de zapada...
am sarit rapid entuziasmata fiind , si am intepat !
Lupta nu a fost una dura din partea crapului , dar a fost suficient cat sa-mi satisfaca mie pofta de pescuit !

Lanseta mea prabusita in zapada

 Crapceanul cel pofticios






 Apa avea structura semi solida , asa ca a esuat crapceanul la prima incercare de'al elibera.


 Si s-a intors fericit in lac !

Niciun comentariu: