Cuvant inainte...

*** Conceptul de blog Balta Otvesti,s-a nascut din necesitatea de a face accesibile,o serie de informatii importante,specializate pentru pescuitul recreativ,sportiv.

*** Utilitatea si eficienta,sunt principiile care au pus bazele acestui nume.

*** Imaginile si videoclipurile de fata,sunt menite sa confere incredere,orcarui pasionat de pescuit,care se decide sa pescuiasca la Balta Otvesti.

*** Va urez tuturor zile placute petrecute in natura,pe rauri si pe lacuri sau pe malul marii !!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 11 martie 2014

Doua ore ,,super,, pe malul lacului la pescuit!



In 9 martie, am primit o bolonesa de 4 m, complet echipata, cu mulineta și fir, însă nu am avut ocazia sa ,,o încerc,, pana astăzi. I-am adăugat o pluta ușoară de 4 grame și un cârlig mic și subțire numărul 8 de la Gamakatsu G-Method Feeder.

Ei bine, pe la orele 16:00, m-am hotărât, asa ca m-am ,,postat,, pe balta 2, lângă
țeava de alimentare cu apa, unde am momit pentru început, cu 4 mâini de porumb boabe din conserva și am adăugat pe firul de par, alte 4 bobite de porumb...atât.
In decursul a doua ore bune, am avut doua capturi, printre care și frumoasa crapoaica din imagine.Am fost foarte bucuroasa și ,,satisfăcută,, fiindcă drilul a fost palpitant, deoarece Bolonesa e o lanseta firava, nu ca și lansetele pentru crap, iar firul de 0,18 mm este destinat la pescuitul peștilor de talie mai mica...deci am avut ceva emoții, însa ,,am învins-o,, obosind-o timp de 26 de minute...cu răbdare!




Un comentariu:

DANIRO spunea...

Link/Banner exchange - blog de SEO optimizat permanent. Intra pe
Seo Ieftin