Cuvant inainte...

*** Conceptul de blog Balta Otvesti,s-a nascut din necesitatea de a face accesibile,o serie de informatii importante,specializate pentru pescuitul recreativ,sportiv.

*** Utilitatea si eficienta,sunt principiile care au pus bazele acestui nume.

*** Imaginile si videoclipurile de fata,sunt menite sa confere incredere,orcarui pasionat de pescuit,care se decide sa pescuiasca la Balta Otvesti.

*** Va urez tuturor zile placute petrecute in natura,pe rauri si pe lacuri sau pe malul marii !!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 10 martie 2017



Nu m-am asteptat sa primesc pesti asa frumosi...
Primavara fiind, m-am gandit ca sunt mici si pricajiti, insa am avut o surpriza
placuta vazand cat de vioi sunt...si 98% cu solzi!
Drumul cu incarcatura de pesti, a durat mai mult ca oricand, in jur de opt ore, dar nu imi pare rau, crapii sunt peste asteptari.
Sunt crapi ,,scoicari,, au buze porocalii si carnoase, vor rezista bine la carlig!
Mi-au facut o impresie foarte buna, asadar saptamana viitoare, din aceeas loc, voi face un transport de caras mare.
Va asteptam la pescuit!

Niciun comentariu: