Cuvant inainte...

*** Conceptul de blog Balta Otvesti,s-a nascut din necesitatea de a face accesibile,o serie de informatii importante,specializate pentru pescuitul recreativ,sportiv.

*** Utilitatea si eficienta,sunt principiile care au pus bazele acestui nume.

*** Imaginile si videoclipurile de fata,sunt menite sa confere incredere,orcarui pasionat de pescuit,care se decide sa pescuiasca la Balta Otvesti.

*** Va urez tuturor zile placute petrecute in natura,pe rauri si pe lacuri sau pe malul marii !!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 17 martie 2012

Crapi frumosi...,,imbatati,, de la porumbul cu aroma de palinca!

Desi am avut mai toata ziua de ,,umblat,, prin curte,(ca asa e primavara) cu te miri ce treburi,am lansat si 2 bete la apa.Nu aveam prea multe variante de momeli si nade,asa ca...
m-am hotarat sa pescuiesc cu porumb,dar nu orice porumb ci unul pregatit de mine inca de anul trecut,pe baza de scortisoara,palinca si putin lichior de cirese negre(mortala combinatie,nu?),asa deci porumbul l-am decojit si l-am tras pe fir de par(3 boabe) iar in momitor...nu o sa va vina sa credeti!!! am facut un amestec de mamaligi si halva cu aroma de vanilie,da HALVA din aceea pentru consumul uman!
Ei bine,...sigur multi dintre voi veti rade,insa in lipsa de alte ,,materiale,, combinam ce avem la indemana; deci acestea fiind pregatite am lansat si nu a trebuit sa atept prea mult caci primul crap s-a si ,,prezentat,,!
In decursul a aproximativ 3 ore,am capturat 3 crapi frumosi,iar intr-o pauza dintre primele doua capturi am avut si o zvacnire puternica,ca am crezut ca va pleca lanseta din suport,insa...fara succes findca frana...ERA INCHISA!
Asa ca s-a rupt firul...
Uf! mi-a fost ciuda caci inclin sa cred ca era un peste mai mare...
Data viitoare!


aceasta a fost prima captura...desi soarele era cu dinti dupamiaza,totusi lumina puternica ma facut sa ma stramb in fel si chip
Am eliberat toti pestii!

Un comentariu:

Alfi spunea...

In titlu spuneam (bineinteles ca in gluma) ca am ,,imbatat,, crapii,avand in vedere ,,concentratia,, de arome si de bauturi din borcanul cu porumb.